اخبار تکنولوژی

مدیرعامل توییتر: این هفته، بهترین روزهای چند ماه اخیر را داشته‌ایم!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، می‌گوید که این شبکه اجتماعی در هفته گذشته با بیشترین میزان مصرف از ماه فوریه تاکنون مواجه بوده است. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که در هفته گذشته بسیاری از کاربران تلاش برای ترک این پلتفرم را داشتند و اپلیکیشن اینستاگرام نیز توجهات زیادی را جلب کرد. از طرف دیگر، مدیرعامل کلاودفلر نموداری را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد حاکی از کاهش ترافیک توییتر است.

لیندا یاکارینو در یک توییت جدید که به طور کنایه آمیزی در پاسخ به راه اندازی اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده ادعا کرد که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روزهای هفته گذشته (از دوشنبه هفته قبل تا یکشنبه هفته جاری)، پرمصرف ترین روز خودش را پس از ماه ژانویه تجربه کرده است.

لیندا یاکارینو که چند هفته ای مشغول کار در پست مدیر عاملی توییتر شده، در انتهای توییت خود نوشته: «تنها یک توییتر وجود دارد. شما این را می‌دانید من هم می‌دانم.»

روش اندازه گیری پرمصرف ترین روز توسط لیندا یاکارینو چه بوده است؟

ایلان ماسک در پاسخ به یاکارینو اشاره کرد که احتمالا از مؤلفه‌ای با توصیف مجموع ثانیه‌هایی که کاربران در طول روز در اپ توییتر فعال هستند، استفاده کرده‌اند. او گفت این آمار از سیستم عامل های iOS و اندروید به دست می‌آید و شخصا فکر می کند توییتر ممکن است در هفته جاری رکورد تاریخی خود را از این حیث بزند.

ماسک گفت استفاده کنندگان از اپ توییتر در مجموع بیشترین زمان را در هفته جاری در مقایسه با ماه‌های اخیر صرف استفاده از توییتر کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات نموداری که متیو پرینس ، مدیرعامل کلاودفلر منتشر کرده بود ، ترافیک وب‌سایت اصلی توییتر از ماه ژانویه تاکنون کاهش داشته و جایگاه ترافیکی آن از رتبه 32 به رتبه 39 رسیده است.

البته باید توجه کرد این نمودار مربوط به درخواست‌ها برای دسترسی به دامنه twitter.com از طریق سرویس نام دامنه Cloudflare بوده است.دیوید بلسون ، مدیر بخش داده های کلاودفلر ، این را تایید کرد که این اطلاعات فقط مربوط به دسترسی کاربران به وب‌سایت توییتر نیست و ممکن است شامل استفاده در کل اپلیکیشن و وب هم باشد .

بنابراین این نمودار لزوما نشان دهنده میزان مصرف کاربران در توییتر به طور کامل نیست.

دیدگاهتان را بنویسید