اخبار تکنولوژی

دلیل تغییر برند توییتر به X مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس (توییتر سابق)، در مصاحبه‌ای توضیح داد که چرا نام توییتر به ایکس تغییر کرده است. او گفت این کار برای تبدیل توییتر به یک برنامه همه‌منظوره به نام ایکس بوده است که ایلان ماسک از همان ابتدا برای آن برنامه‌ریزی کرده بود.

یاکارینو افزود: افزایش محتواهای طولانی، ایجاد اشتراک محتوا برای محتواسازان و اضافه شدن تماس‌های ویدیویی، همگی بخشی از این برنامه‌ریزی بوده‌اند.

یاکارینو در ادامه مصاحبه‌اش، به برنامه‌های ایکس برای فعال کردن امکان پرداخت بین کاربران اشاره کرد. او گفت تغییر نام از توییتر، نشان‌دهنده آزاد شدن از محدودیت‌ها و تمرکز مجدد بر کاربران جهانی است که این تغییر نحوه تعاملات و دادوستدهای آن‌ها را دگرگون می‌کند. مدیرعامل X در مورد نقش خود و ماسک گفت: ماسک روی تسریع تغییر برند و آینده کار متمرکز است و او مسئول اداره شرکت از جنبه‌های مختلف است.

یاکارینو مدعی است تیم اعتماد و ایمنی ایکس نسبت به زمانی که توییتر یک شرکت سهامی عام بود، سالم‌تر شده است. او می‌گوید برندهای تبلیغاتی دیگر در کنار محتواهای نامناسب قرار نمی‌گیرند.

همچنین در مورد مبارزه احتمالی ماسک و زاکربرگ، یاکارینو گفت ایلان ماسک، سخت در حال تمرین است و این مبارزه می‌تواند فرصت بزرگ اسپانسری برای آن‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید