اخبار تکنولوژی

از امروز مشترکین توییتر بلو می‌توانند توییت 25 هزار کلمه‌ای منتشر کنند!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی تلاش کرده تا محدودیت های مرتبط با محتوای قابل انتشار از طریق یک توئیت را کم کند. حالا در جدیدترین اقدام، تعداد کاراکترهای یک توئیت را برای کاربرانی که از آن پول می‌پردازند به 25 هزار کلمه افزایش داده است.

توییتر ابتدا محدودیت توئیت های ۲۸۰ کاراکتری را برای مشترکین سرویس پولی خود یعنی توئیتر بلو، به ۴۰۰۰ کاراکتر افزایش داد. سپس در اوایل امسال هم امکان انتشار توئیت های ۱۰ هزار کاراکتری را برای این کاربران فراهم کرد.همچنین امکانات تنظیم متن مانند بولد یا ایتالیک نیز معرفی کرد.

در زمان مدیریت قبلی، توئیتر تنها محدودیت ۲۸۰ کاراکتری (که قبلا ۱۴۰ کاراکتر بود) را برای اکثر کاربران خود فراهم کرد که با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شد.

با افزایش تعداد کاراکترهای مجاز در هر توییت، کاربران این شبکه اجتماعی احتمالا می تونند مقاله‌های طولانی یا داستان های کوتاه را به اشتراک بگذارند. برخلاف توییتر، سایر پلتفرم های رقیب مثل Mastodon و Bluesky محدودیت کمتری برای هر پست دارند. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که خوندن پست های طولانی تو توییتر می‌تواند خسته کننده باشد و احتمالا شرکت در آینده تغییراتی رو برای بهبود تجربه خواندن پیاده سازی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید