اخبار تکنولوژی

اپل 21 شهریور از اولین ایرپاد مجهز به پورت USB-C رونمایی می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل قرار است در رویداد Wonderlust در تاریخ ۲۱ شهریورماه، علاوه بر آیفون‌های جدید، از یک نسل جدید ایرپاد هم رونمایی کند. طبق گزارش بلومبرگ، این نسل جدید ایرپاد با قاب شارژ جدیدی مجهز به پورت USB-C عرضه می‌شود. گفته می‌شود اپل این کار را برای هماهنگی با تغییر پورت شارژ آیفون‌های جدید به USB-C انجام می‌دهد.

گزارش بلومبرگ جزئیات بیشتری درباره مدل ایرپاد جدید ارائه نکرده است. بنابراین هنوز مشخص نیست آیا اپل از ایرپاد استاندارد یا ایرپاد پرو با پورت USB-C رونمایی می‌کند.

اما انتظار می‌رود در نهایت هر دو مدل استاندارد و پرو به پورت USB-C مجهز شوند تا با تغییر پورت شارژ آیفون‌ها همخوانی داشته باشند. گفتنی است این اولین بار نیست که این خبرگزار به اضافه شدن پورت USB-C به ایرپادها اشاره می‌کند و پیش از این نیز شایعات مشابهی وجود داشته است.

همان‌طور که گفته شد، این اولین بار نیست که به احتمال اضافه شدن پورت USB-C به ایرپادها اشاره می‌شود. اما هنوز مشخص نیست دقیقا کدام مدل ایرپاد با این پورت جدید عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود در رویداد ۲۱ شهریور اپل، علاوه بر رونمایی از آیفون‌های سری ۱۵ که مهم‌ترین محصول این رویداد هستند، از اپل‌واچ سری ۹ و ایرپاد جدید با پورت USB-C نیز رونمایی شود. همچنین انتظار می‌رود آیفون‌های جدید از طراحی داینامیک آیلند و پورت USB-C بهره‌مند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید