اخبار تکنولوژی

ویژن پرو برای رسیدن بلوغ نسبی، حداقل به چهار سال زمان نیاز دارد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل سرانجام هدست واقعیت مجازی ویژن پرو را عرضه کرد که با امکانات زیادی همراه است اما برخی تحلیل‌گران معتقدند تا این هدست مناسب بازار عادی شود نیازمند چند نسل بهبود است.

مارک گرمن از بلومبرگ در یادداشت جدید خود گفت برخی کارمندان اپل احساس می‌کنند تا این محصول بتواند برای استفاده روزمره مناسب شود، کارهای بیشتری باید روی آن شکل بگیرد. با توجه به بازخوردهای اولیه کاربران، مشکلات سخت‌افزار و نرم‌افزاری که بیشتر کاربران را آزار می‌دهد قابل حدس است.

کاربران زیادی معتقدند وزن زیاد هدست ویژن پرو باعث می‌شود استفاده طولانی مدت از آن غیرممکن شود. کاهش ابعاد قطعات ویژن پرو در آینده می‌تواند این مشکل را حل کند. دیگر مشکلات شامل شارژدهی پایین باتری، کمبود برنامه‌های ویژه و باگ‌های سیستم عامل هستند که این‌ها هم باعث شکایت کاربران این هدست شده است.

اگر اپل در چهار نسل آینده موفق شود این مشکلات را حل کند-همانند آیفون، آیپد و اپل واچ، ویژن پرو می‌تواند جایگاه ویژه‌ای میان محصولات اپل داشته باشد.

ویژن پرو اگر می‌خواهد جانشین آیپد باشد، راه زیادی را در پیش دارد و اپل باید وقت بیشتری برای این هدست واقعیت ترکیبی صرف کند. تا آن زمان ویژن پرو عملا یک محصول پروتوتایپ محسوب می‌شود.

باید دید اپل در آینده چه برنامه‌ای برای هدست واقعیت ترکیبی خود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید