اخبار سینما

والتر وایت بازنشسته می‌شود!

والتر وایت بازنشسته می‌شود
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«برایان کرانستون» بازیگری که بسیاری او را با بازی در نقش والتر وایت در سریال «Breaking Bad» می‌شناسند، اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد در سال 2026 بازنشسته شود.

لازم به ذکر است که حضور او در سریال «دنیای مالکوم» نیز یکی از دلایل شهرتش بود. البته این بازیگر بخشی از کارگردانی دو سریال ذکر شده را نیز بر عهده داشته است.

از دیگر آثاری که «برایان کرانستون» در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به نجات سرباز رایان، آرگو، میس سان‌شاین کوچولو و راندن اشاره کرد.

این بازیگر که برای بازی در فیلم «شهر سیارکی» به کارگردانی «وس اندرسون» در جشنواره کن 2026 حضور داشته است، دلیل بازنشستگی خود را همسرش «رابین دیردن» اعلام کرد.

او در این باره گفته است می‌خواهد از بازیگری و تمام فعالیت‌های تجاری خارج شود تا بتواند زمان بیشتری را به همسرش اختصاص دهد.

«برایان کرانستون» در این مصاحبه چنین گفته است:

همسرم در ۲۴ سال گذشته زندگی‌اش را وقف من کرد. او از افراد مشهور بود ولی مجبور شد زندگی خود را بر اساس زندگی من تنظیم کند و به همسر یک چهره مشهور بدل شد. حالا باید موضوع عوض شود چون او شایسته آن است.

او که قصد دارد باقی زندگی خود را در کشوری دیگر و با آشپزی و باغبانی بگذراند، قرار است شرکت «مون‌شات انترتینمنت» خود را تعطیل کند و سهم خود از شرکتی که به همراه «آرون پل» تاسیس کرده بود را بفروشد.

او همچنان در ادامه چنین گفته است:

می‌خواهم این تجربه را داشته باشم که به سفرهای یک روزه بروم و در شومینه آتش درست کنم و مجبور نباشم هر روز فیلمنامه بخوانم.

دیدگاهتان را بنویسید