اخبار تکنولوژی

یک زوج هندی فرزند 8 ماهه خود را برای خرید آیفون 14 فروختند!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بنا به گزارشات منتشر شده از هند، یک زوج جوان در ایالت بنگال غربی، فرزند ۸ ماهه خود را به قیمت ۲۸ هزار روپیه (معادل حدود ۳۵۰ دلار) به فردی ناشناس فروخته‌اند. گفته می‌شود این زوج با فروش فرزندشان قصد داشته‌اند پول لازم برای خرید یک گوشی آیفون ۱۴ و تولید محتوا برای شبکه اجتماعی اینستاگرام را به دست آورند. پس از گزارش همسایه‌ها مبنی بر ناپدید شدن ناگهانی این نوزاد، مادر و خریدار دستگیر شدند اما پدر فرار کرده‌است. پلیس در حال بررسی موضوع و یافتن پدر و کودک است.

این در حالی است که متاسفانه فروش کودکان در کشورهای فقیر امری شایع است، اما فروش آنها برای خرید کالاهای لوکس مانند گوشی‌های هوشمند، نشان‌دهنده واقعیت تلخ جدیدی در این زمینه می‌باشد. پیش از این نیز گزارش‌هایی از چین و استرالیا در رابطه با تلاش برای فروش فرزندان به منظور خرید آیفون منتشر شده بود.

بنا بر گزارشات اخیر، مادر نوزاد هشت ماهه‌ای که در ایالت بنگال غربی هند به فروش رفته بود، به فروش غیرقانونی فرزندش اعتراف کرد. او گفته است که آنها پول حاصل از این فروش را صرف سفر به بنگال غربی و تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند.

علاوه بر این، ادعاهایی مبنی بر تلاش پدر این خانواده برای فروش دختر ۷ ساله‌شان نیز مطرح شده است که پلیس همچنان در حال بررسی این ادعا و پیگیری موضوع است. فروش کودکان در کشورهای فقیر امری شایع است اما فروش آنها برای خرید کالاهای لوکس، نشان‌دهنده واقعیت تلخ جدیدی در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید