اخبار تکنولوژی

فنگ شویی وای فای به افزایش سرعت اینترنت شما کمک می کند!

فنگ شویی وای فای
نویسنده : سارا محمدی۰۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

راجع به فنگ شویی چیدمان منزل و گیاهان چیزهای زیادی شنیده ایم اما این که فنگ شویی مودم وای فای بر روی سرعت آن تاثیر داشته باشد کمی عجیب به نظر میرسد. البته اگر منظور از فنگ شویی وای فای قرار دادن مودم در محل مناسب باشد قضیه کمی قابل باورتر خواهد بود. به گفته یکی از کارشناسان اینتل، فنگ شویی وای فای می تواند به افزایش سرعت اینترنت شما کمک کند به این معنی که قرار دادن مودم وای فای در موقعیت مناسب می تواند باعث افزایش سرعت اینترنت شما شود.

فنگ شویی Wi-Fi روی سرعت اینترنت اثر می گذارد

در وب سایت اینتل آمده است که چگونه یافتن نقاط مرده در خانه و اجتناب از قرار دادن مودم روتر در آن محل ها می تواند سرعت اینترنت شما را افزایش می دهد. برخی از برنامه های تشخیص بهترین سیگنال وای فای وجود دارد که می توانید از آن ها برای تعیین بهترین محل روتر وای فای کمک بگیرید اما حتی بدون برنامه هم به راحتی می توان برخی از وسایل خانه را که با روتر شما تداخل دارند شناسایی کرد:

  • وسایل فلزی را از دستگاه مودم وای فای خود دور نگهدارید.
  • قرار دادن مودم وای فای در نزدیکی دستگاه‌ هایی که سیگنال‌ دارند مانند مایکروویو، مانیتور کودک و بلندگوهای بلوتوث نیز می‌ توانند باعث کند شدن سرعت اینترنت شما شوند.
  • روتر را در کابینت یا پشت مبلمان پنهان نکنید زیرا با این کار سیگنال های آن را مسدود می کنید و خطر داغ شدن بیش از حد آن وجود دارد.

همچنین بخوانید: مودم وای فای را در این 3 نقطه از خانه قرار ندهید

دیدگاهتان را بنویسید