اخبار تکنولوژی

یوتیوب برای فید سابسکرایبرها یک الگوریتم جدید طراحی کرده است

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یوتیوب به طور مداوم در حال آزمایش ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه کاربران است. این تست‌ها اغلب برای مدت زمان محدود و فقط برای گروه کوچکی از افراد در دسترس هستند.

از امروز، یوتیوب اعلام کرد که در حال آزمایش فید سابسکرایبر اختیاری و قابل شخصی‌سازی در تلفن‌های همراه است. نمای اختیاری «مرتبط‌ترین» برای فید سابسکرایبرها، باید اکنون برای کاربران منتخب یوتیوب در دسترس باشد.

اگر شما یکی از کاربران خوش‌شانس هستید که برای این آزمایش انتخاب شده‌اند، می‌توانید نمادی را انتخاب کنید که عبارت «مرتبط‌ترین» را نشان می‌دهد. با انجام این کار، فید شما باید به‌طور خودکار به‌روزرسانی شود تا محتوای کانال‌هایی که اغلب تماشا می‌کنید یا اخیرا با آن‌ها تعامل داشته‌اید را نشان دهد.

از آنجایی که این یک ویژگی اختیاری است، فید مشترک‌های معمولی باید به عنوان تنظیمات پیش‌فرض باقی می‌ماند، بنابراین در صورتی که نمی‌خواهید بخشی از آن باشید، لازم نیست نگران نتیجه این تست‌ها باشید. یوتیوب اشاره می‌کند که این آزمایش برای درصد کمی از کاربران در گوشی‌های همراه اجرا می‌شود. علاوه بر این، این شرکت می‌گوید که در دسترس بودن این ویژگی، بر اساس بازخورد دریافتی از کاربران گسترش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید