آموزش

چگونه اعتبار خرید اینترنتی نسیبا دریافت کنیم؟

اعتبار خرید اینترنتی نسیبا
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اعتبار خرید اینترنتی نسیبا یکی از روش‌هایی است که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه در لحظه پولی پرداخت کنید، خریدتان را انجام دهید و بعد از مدتی هزینه را بپردازید. یعنی در واقع امکان نسیه خرید کردن را به مشتری می‌دهد.

شرکت نسیبا با هدف بالابردن قدرت خرید مردم و رونق بخشیدن به کسب‌و‌کارها اقدام به راه‌اندازی شبکه خرید و فروش نسیه کالا و خدمات در قالب «شبکه نسیبا» کرده است.

در «نسیبا» که به عنوان نسیه بازار ایران نیز شناخته می‌شود، شبکه‌‌ خرید اعتباری همچون پلی ایجاد شده بین «فروشندگان» که قابلیت فروش اعتباری دارند و «خریداران» که خریدهای اعتباری را تسهیل کند.

اعتبار خرید اینترنتی نسیبا با بانک ملت قرارداد همکاری دارد و مشتریان پس از ثبت نام اعتبارسنجی می‌شوند و سپس مشمول دریافت تسهیلات از شبکه نسیبا خواهند شد.

نرخ تسهیلات این شبکه مطابق قوانین بانک مرکزی، ۲۳ درصد است. در صورت گواهی کسر از حقوق توسط سازمان، نیازی به ارایه وثیقه مثل ضامن، سفته و چک نیست.

اگر سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کنید با شرکت نسیبا همکاری کند این امکان برای شما فراهم می‌شود که اقساط را ۲۴ ماهه پرداخت کنید.

برای استفاده از سرویس اعتبار خرید اینترنتی لازم است ابتدا در سایت نسیبا ثبت نام کنید، سپس اعتبارسنجی خواهید شد و بر اساس آن حد اعتباری که به شما تعلق می‌گیرد تعیین می‌شود و به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اعتبار خرید اینترنتی نسیبا

سپس درخواست تضمین متقاضی نزد پذیرنده توسط بانک در زمان خرید نسیه/اقساطی ارایه می‌شود و بعد از آن کارت‌های بانکی متقاضی به سامانه مرکزی نسیبا جهت بهره‌برداری متقاضی متصل می‌شود.

مدت قرارداد از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت یک‌سال است و قرارداد در صورت رضایت و موافقت شرکت و درخواست متقاضی قابل تمدید است.

بر این اساس متقاضی متعهد می‌شود کارمزد دریافت خدمات را مطابق با مبالغ اطلاع‌رسانی شده به کاربر قبل یا هنگام خرید پرداخت کند. نحوه و زمان پرداخت این کارمزد توسط شرکت تعیین خواهد شد.

میزان اعتبار مطابق با اعتبارسنجی انجام شده توسط شرکت به متقاضی اعلام می‌شود و پس از تامین وثیقه و ضامن توسط متقاضی برای وی در سامانه مرکزی نسیبا فعال و قابل استفاده می‌شود.

باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت بدهی و عدم پرداخت اقساط مشتری ملزم به پرداخت جریمه خواهد شد.

متقاضی به موجب قرارداد با شرکت به طور غیرقابل برگشت به بانک امکان می‌دهد در صورت تأخیر در پرداخت اقساط و تعهدات شبکه، از محل موجودی حساب‌ها و هرگونه دارایی بدون نیاز به تشریفات قضایی و قانونی برداشت کند. متقاضی ضمن قبول شرایط مذکور و شرایط عمومی حساب جاری و ضوابط و مقررات جاری بانک ضامن حق هرگونه ادعا و اعتراض را در این خصوص از خود سلب و ساقط می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید