اخبار تکنولوژی

سرویس موسیقی Huawei به خط پایان رسید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هواوی اعلام کرد سرویس پخش موسیقی آنلاین خود به نام هواوی موزیک را متوقف می‌کند. این سرویس امکان تجربه‌ای مشابه Spotify و Apple Music را برای کاربران فراهم می‌کرد.

دلیل توقف این سرویس، تحولات اخیر تجاری اعلام شده است. گمانه‌زنی‌ها حاکی است تحریم‌های امریکا علیه هواوی در تصمیم این شرکت برای توقف سرویس موسیقی‌اش بی‌تأثیر نبوده است. هواوی در کنار سایر سرویس‌ها، تلاش داشت با ارائه سرویس‌ موسیقی، اکوسیستم نرم‌افزاری خود را توسعه دهد.

کاربران هواوی اخیرا پیامی مبنی بر توقف سرویس موسیقی آنلاین هواوی موزیک دریافت کرده‌اند.

طبق اعلام رسمی هواوی، این سرویس از تاریخ 31 آگوست 2023 به دلیل تحولات تجاری اخیر متوقف خواهد شد و تنها به صورت یک سرویس رادیو رایگان ادامه فعالیت می‌دهد. هواوی اعلام کرده که می‌خواهد به طور کامل بر ایجاد محیطی پایدار برای کاربران خود متمرکز شود. کاربرانی که از سرویس پریمیوم موسیقی هواوی استفاده می‌کردند، باید به دنبال جایگزینی بروند.

هواوی جزئیات بیشتری درباره سرویس رادیوی رایگان موسیقی خود ارائه نکرده است. اما کاربران Huawei Music گزینه‌های متعددی برای جایگزینی دارند. سرویس‌هایی مانند اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و دیگر سرویس‌های مشابه، جایگزین مناسبی برای سرویس متوقف شده هواوی به حساب می‌آیند.

کاربران باید بررسی کنند کدام سرویس موسیقی آنلاین بیشتر با نیازهای آنها تطابق دارد و بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید