اخبار تکنولوژی

CMF Phone 1 همان ناتینگ فون 2a است

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

CMF، زیرمجموعه شرکت Nothing، در آستانه رونمایی از اولین گوشی هوشمند خود به نام CMF Phone (1) قرار دارد. انتظار می‌رود این دستگاه یک گزینه مقرون‌به‌صرفه باشد. بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، گوشی CMF Phone (1) در واقع نسخه تغییر نام یافته Nothing Phone 2a خواهد بود.

یک افشاگر اطلاعاتی در پستی در شبکه اجتماعی X ادعا کرده است که نمونه اولیه این گوشی با شماره مدل A015، از تراشه مدیاتک Dimensity 7200 بهره می‌برد. همچنین گفته شده که این دستگاه مجهز به باتری پرظرفیت 5,000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. طبق این گزارش، CMF Phone 1 به صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهد شد. این در حالی است که گوشی Nothing Phone 1 با قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض در راه است.

این اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که Nothing قصد دارد با ارائه گوشی CMF Phone (1) به عنوان نسخه ارزان‌قیمت‌تر و تغییر نام یافته Nothing Phone 2a، بازار میان‌رده را نیز هدف قرار دهد. استفاده از تراشه قدرتمند Dimensity 7200 و سایر ویژگی‌های قابل توجه می‌تواند این گوشی را به یک گزینه جذاب در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده تبدیل کند.

در بخش دوربین، CMF Phone 1 به دو لنز دوربین به‌صورت عمودی در قاب پشتی مجهز شده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض بوده و چراغ‌های Glyph که در گوشی‌های Nothing وجود داشت در آن دیده نخواهد شد.

انتظار می‌رود CMF Phone 1 از اندروید 14 و رابط کاربری Nothing OS 2.5 بهره ببرد و در رنگ‌های مشکی، سبز آبی و یک رنگ نارنجی منحصربه‌فرد عرضه شود.

بر اساس گزارشات، CMF Phone 1 احتمالاً در اوایل تابستان یا ماه ژوئیه 2024 با قیمتی بین 249 تا 279 دلار معرفی خواهد شد. این در حالی است که شایعات قبلی قیمت حدود 140 دلار را برای این گوشی پیش‌بینی کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید