اخبار بازی

برنامه‌های آینده Sony Interactive در ماه جاری اعلام می‌شود

Sony interactive
نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بخش Sony Interactive Entertainment قرار است نقش مهمی در آینده شرکت سونی ایفا کند و در همین راستا، برنامه‌های آینده این شرکت به‌زودی اعلام می‌شود.

هیروکی توتوکی، رئیس سونی، بیان کرد که در اواخر این ماه، در مورد چشم‌انداز بلند مدت سرگرمی‌های تعاملی سونی اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. این امر نشان می‌دهد که احتمالا اطلاعیه و اعلامیه‌های جدیدی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. توتوکی در یک پست وبلاگی در وب‌سایت رسمی سونی اینتراکتیو، درباره آینده بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نوشت. در این گزارش، تا حد زیادی در مورد جانشینان جیم رایان، یعنی هرمن هالست و هیداکی نیشینو صحبت می‌شود. او در این پست همچنین در مورد آینده شرکت صحبت می‌کند. توتوکی نوشت:

«در اواخر این ماه، درباره چشم انداز بلندمدت گروه سونی و نقش اساسی SIE در آینده شرکت، جزئیات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت. همانطور که قبلا اشاره کردم، سال مالی 24 شروع دوره برنامه میان‌رده برای گروه‌های سونی است که در آن، مسیر رشد پایدار را تعیین خواهیم کرد».

توتوکی همچنین اشاره می‌کند که از اول ژوئن، از سمت خود به عنوان مدیر عامل موقت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، کناره‌گیری می‌کند و سمت رئیس هیئت مدیره را بر عهده خواهد گرفت. در نتیجه، هالست و نیشینو هر دو موقعیت‌های جدیدی را به دست خواهند گرفت و عملکرد خود را مستقیما به توتوکی گزارش می‌دهند.

روز گذشته، سونی اعلام کرد که هالست و نیشینو جانشینان جیم رایان، مدیرعامل قبلی SIE خواهند بود. این نقش به دو بخش تقسیم می‌شود و هالست بخش نرم‌افزار، توسعه بازی‌های فرست پارتی و کسب‌وکار شرکت را بر عهده می‌گیرد، در حالی که نیشینو سرپرستی بخش توسعه و سخت‌افزار ترد پارتی را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید