اخبار سینما

سریال نیوکمپ چند قسمت است و از کجا پخش می شود ؟

سریال نیوکمپ چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۰۱ خرداد ۱۴۰۲
2 دیدگاه

جای یک سریال طنز خوب در شبکه نمایش خانگی خالی بود و سریال نیوکمپ تازه ترین اثر منوچهر هادی توانسته به خوبی این جای خالی را پر کند. سریال نیوکمپ با داستان جالب و بازیگران محبوبی که دارد توانسته تا این جای کار مخاطبان را با خود همراه کند. حضور افتخاری اکبر عبدی و دیگر بازیگران طنز مانند حامد آهنگی از نقاط قوت این سریال است. اگر از بینندگان این مجموعه هستید حتما می دانید که سریال نیوکمپ از کجا پخش می شود، اما اگر قصد دارید به تازگی به جمع بینندگان این سریال بپیوندید بهتر است بدانید سریال نیوکمپ چند قسمت است و اطلاعاتی در مورد زمان پخش، اسامی بازیگران و اینکه چند شنبه ها و چه ساعتی میاد داشته باشید. با مگ تک همراه باشید.

معرفی کلی سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ (new camp) به تهیه کنندگی زینب تقوایی و با قلم بابک کایدان تولید شده است. نیوکمپ فیلمی پر از ستاره های کمدی است، در این سریال بازیگرانی همچون اکبر عبدی، ایمان صفا، حامد آهنگی، حسن معجونی، لیلا اوتادی، بهاره افشاری، ملیکا شریفی نیا، گیتی قاسمی، ساناز سعیدی، حمید گودرزی، فرزاد فرزین و …. حضور دارند. برای مشاهده اسامی کامل اسامی بازیگران سریال نیوکمپ کلیک کنید.

داستان سریال نیوکمپ در مورد خانواده ای است که برای رهایی از وضع بد اقتصادی خود روی بازی ایران آرژانتین شرط بندی می کنند. گل مسی در این بازی باعث فوت پدر خانواده شده و آن ها تصمیم می گیرند از مسی شکایت کنند!

سریال نیوکمپ چند قسمت است؟

اولین قسمت سریال نیوکمپ در 17 اردیبهشت 1402 پخش شد. سریال نیوکمپ دارای 15 قسمت است اما تعداد قسمت ممکن است طی تدوین بیشتر شود.

سریال نیوکمپ از کجا پخش می شود؟

سریال نیوکمپ از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می شود. برای تماشای این سریال از فیلیمو باید اشتراک یک ماهه یا سه ماهه بخرید و دانلود سریال نیوکمپ رایگان به صورت قانونی و مجاز ممکن نیست.

سریال نیوکمپ چه روزهایی پخش میشود؟

یکشنبه ها ساعت 8 صبح قسمت جدید نیوکمپ منتشر می شود.

همچنین پیشنهاد می شود ببینید:

رقص بازیگر سریال نیوکمپ

آیا تماشای نیوکمپ رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. آیسان گفت:

    خیلی فیلم خوبی هست مممممممممممنونم از سازندگان فیلم نیوکمپ بازیگر های پر شهرت و محبوب ترین رو در نیوکمپ اوردن خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون که بازیگر های مورد علاقه ام رو اوردید🌹🌹🌻🌻💙💙💕💕💋💋

  2. مائده ⚘ گفت:

    بهترین فیلمیه که تو عمرم دیدم .
    خیلی عالی بود . از آقای منوچهر هادی خیلی ممنونم که این فیلم رو ساختن 😘