اخبار سینما

رقص بازیگر سریال نیوکمپ با حال نه چندان خوش خبرساز شد

اکبر عبدی در سریال نیوکمپ
نویسنده : سارا محمدی۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اکبر عبدی بازیگر خاطره ساز که در آستانه ورود به 63 سالگی است با انتشار فیلمی از رقصیدن خود با یک آهنگ ترکی خطاب به همه دوستداران خود نوشت: “شما بودین که من شدم اکبر عبدی”

اکبر عبدی بازیگر محبوب که در فیلم های طنز بسیاری ایفای نقش کرده است این روزها به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان بستری است و از مردم خواسته که برایش دعا کنند.

در این فیلم اکبر عبدی در حالی که دستگاه اکسیژن به او متصل است با یک اهنگ اذری می رقصد و لبخند به لب دارد.

فیلم رقص اکبر عبدی را در زیر ببینید:

اکبر عبدی با انتشار این فیلم در اینستاگرام خود نوشت:

میشه تا آخرین لحظه های زندگی شاد بود و شادی بخشید

حیفه تا زنده هستین کیف نکنید با زنده بودن

تک تک شما ملت ایران عشق من هستین

شما بودین که من شدم اکبر عبدی

به عشق شما تا پایان زندگی شاد میکنم شمارو

اکبر عبدی در نیوکمپ

اکبر عبدی متولد 1339 در نازی آباد تهران است او تاکنون برنده 2 جایزه سیمرغ بلورین برای بازی در “مادر” و “خوابم می آد” شده است.

نیوکمپ ساخته منوچهر هادی جدیدترین سریالی است که اکبر عبدی در آن حضور دارد. این سریال از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می شود. اکبر عبدی در این سریال حضور افتخاری دارد. حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، ایمان صفا، لیلا اوتادی و ملیکا شریفی‌ نیا از دیگر بازیگران سریال نیوکمپ هستند.

اولین قسمت نیوکمپ 17 اردیبهشت 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و قسمت های جدید آن هر هفته یکشنبه ساعت 8 صبح منتشر می شود.

داستان سریال در مورد خانواده ای است که برای خلاصی از مشکلات مالی روی بازی فوتبال ایران آرژانتین شرط بندی می کنند. همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه گل مسی در دقایق پایانی معادلات این خانواده را بر هم می ریزد.

همچنین بخوانید:

سریال نیوکمپ کی پخش می‌ شود

جزئیات سریال نیوکمپ

دیدگاهتان را بنویسید