اخبار تکنولوژی

هواوی Band 8 معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از مدت‌ها انتظار، هواوی از مچ بند سلامتی خود رونمایی کرد. این بند سلامتی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

Huawei Band 8 سبک ترین و نازک ترین ردیاب تناسب اندام با صفحه نمایش بزرگ این غول تکنولوژی چینی است. وزن دستگاه تنها 14 گرم است که کمی سبکتر از نسل قبلی است و ضخامت آن 8.99 میلی متر است. این بند سلامتی به صفحه نمایش 1.47 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده است که رزولوشن 368 در 194 پیکسل دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه 65 درصدی را به لطف حاشیه های باریک ارائه می دهد. هواوی Band 8 دارای بیش از 10000 واچ فیس برای سلایق مختلف است.

هواوی بند 8 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با 5 دقیقه شارژ، 2 روز کامل می‌تواند شارژدهی داشته باشد. باتری کاملاً شارژ شده Band 8 می تواند تا 14 روز دوام بیاورد و این یک اتفاق شگفت انگیز است. این اولین محصول از دسته تناسب اندام هواوی است که به سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 مجهز شده است.

Band 8 مجهز به فناوری پایش خواب TruSleep 3.0 هواوی است که دقت آن را نسبت به نسل های قبلی 10 درصد افزایش داشته است. الگوریتم بهبود یافته توصیه های حرفه ای و علمی خواب را برای کاربران ارائه می دهد.  همچنین هواوی «طرح بهبود خواب هوشمند» را با همکاری انجمن تحقیقات خواب چین راه‌اندازی کرده است تا تفسیر و برنامه‌های بهبود سیستماتیک و شخصی‌شده خواب را برای کاربرانی که با مشکلات خواب مواجه هستند، ارائه دهد.

Band 8 همچنین در الگوریتم ضربان قلب با فناوری پایش ضربان قلب HUAWEI TruSeen 5.0 ارتقا پیدا کرده است که دقت این پایش‌گر نیز حدود 10 درصد پیشرفت داشته است. همچنین هواوی بند 8 از تشخیص خودکار اکسیژن خون، تحقیقات سلامت قلب، مدیریت سلامت زنان و نظارت بر استرس تمام روز نیز برخوردار است.

قیمت نسخه استاندارد هواوی بند 8 269 یوان ( 39 دلار) و نسخه ان اف سی 309 یوان ( 45 دلار) است. هواوی بند 8 از هفته آینده آماده فروش می‌شود. این محصول در چهار رنگ به فروش خواهد رسید: مشکی،صورتی،سبز زمردی و نارنجی .

دیدگاهتان را بنویسید