اخبار تکنولوژی

رندرهای هواوی بند 9 در فضای وب فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات و رندرهای مربوط به مچ‌بند هوشمند جدید هواوی موسوم به بهواوی ند 9 فاش شده است. براساس تصاویر و گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد این گجت پوشیدنی شباهت زیادی به نسل قبلی خود یعنی هواوی بند 8 داشته باشد.

رندرهای به ظاهر رسمی هواوی بند 9 که فاش شده، طراحی مستطیل شکل و آشنای این محصول را نشان می‌دهد. همانند بند 8، نمایشگر مستطیلی شکل و گوشه‌های کاملا گرد را در این مچ‌بند شاهد هستیم. یک دکمه فیزیکی نیز بر روی قاب کناری این دستگاه تعبیه شده است.

انتظار می‌رود هواوی بند 9 در گستره وسیعی از رنگ‌ها و انواع بندهای متنوع عرضه شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مچ‌بند در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید، زرد و دو رنگ صورتی راهی بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد نسخه آبی رنگ این مچ‌بند از بند بافت برخوردار باشد، اما دیگر رنگ‌ها با بندهای سیلیکونی ساده عرضه خواهند شد. اگرچه تاکنون جزئیات فنی و مشخصات سخت‌افزاری هواوی بند 9 فاش نشده، اما انتظار می‌رود این مچ‌بند از نمایشگر AMOLED برخوردار باشد و هواوی برای آن سرویس‌ها و قابلیت‌های جدیدی را ارائه دهد.

اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی و قیمت مچ‌بند هوشمند آینده هواوی موسوم به بند 9 فاش شده است. بر اساس این گزارش‌ها، شباهت این محصول به نسل قبلی یعنی بند 8، نه تنها در طراحی بلکه در برخی مشخصات نیز ادامه پیدا کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، هواوی بند 9 مجهز به نمایشگر لمسی 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 194 در 368 پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری این مچ‌بند نیز مانند نسل قبل 180 میلی‌آمپر ساعت باقی مانده است.

انتظار می‌رود این گجت پوشیدنی از استاندارد ATM 5 برای مقاومت در برابر نفوذ آب بهره‌مند باشد و از طریق بلوتوث و WLAN به گوشی‌های هوشمند متصل شود.

جالب اینجاست که هواوی به نظر می‌رسد برای قیمت‌گذاری بند 9 نیز همچنان استراتژی قبلی خود را دنبال می‌کند. براساس گزارش منتشر شده، این مچ‌بند هوشمند با قیمت 59 یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد که دقیقا همان قیمت نسل قبلی یعنی بند 8 است.

دیدگاهتان را بنویسید