اخبار تکنولوژی

همکاری هوآوی و JAC برای تولید خودروی برقی

نویسنده : عضو تحریریه۱۶ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

بر اساس گزارش های محلی تایید نشده، شرکت فناوری هوآوی چین و شرکت خودروسازی  JAC Motors  در حال همکاری برای توسعه وسایل نقلیه و ساخت یک کارخانه تولید خودرو جدید در هافی استان آنهویی هستند.

طبق گفته یک شرکت درگیر در ساخت آن، کارخانه در پارک صنعتی فیکسی Hefei دارای مساحتی حدود 510000 متر مربع خواهد بود. انتظار می‌رود که این شرکت خودروهایی را تولید کند که توسط این دو شرکت توسعه داده شده‌اند که نشانه‌ای از مشارکت فزاینده هواوی در تولید خودرو در کشور است.

یو چنگدونگ، مدیر عامل هوآوی، این موضوع را تکذیب کرد که شرکت او قصد دارد خودش خودرو بسازد و گفته که با JAC Motors شراکت می‌کند تا به این شرکت کمک کند خودروها را به روشی بهتر تولید و بفروشد.

به گفته لین شی، دبیرکل وسایل نقلیه متصل هوشمند در انجمن فنی چین و اروپا، اگر شرکت هوآوی در مراحل ساخت کارخانه جدید تایید شود، نشان می‌دهد که به دنبال مشارکت بیشتر در تجارت خودروهای هوشمند چینی است. همکاری اقتصادی هوآوی در حال حاضر با گروه صنعتی Sokon مستقر در چونگ کینگ که خودروهای با برند Seres را تولید می‌کند و در زمینه‌هایی مانند سیستم‌های هوشمند داخلی و مدل موفق Seres Aito Wenjie همکاری می‌کند.

Hefei Daily  نیز در گزارشی منتشر کرد که هواوی سابقه همکاری خوبی با JAC Motors دارد و این دو شرکت قصد دارند نسل جدید فناوری‌های پلت‌فرم خودروهای برقی هوشمند پیشرفته مبتنی بر قطعات خودرو هوشمند هوآوی را توسعه دهند.

هوآوی در حال حاضر قطعات و سیستم‌ها را برای خودروسازان محلی تامین می‌کند و اخیرا شروع به عرضه مجموعه‌های کاملی از راه‌حل‌های فناوری خودروهای هوشمند تحت شعار Huawei Inside  خود کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت درگیر طراحی واقعی وسایل نقلیه و محتوای آنها و مراحل تولید و فروش و بازاریابی است.

منبع: just-auto.com

دیدگاهتان را بنویسید