اخبار تکنولوژی

هوآوی کار با خودرو را راحت کرد!

هوآوی کار با خودرو را راحت کرد!
نویسنده : عضو تحریریه۲۲ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

کلید خودروی هوآوی یک ویژگی فوق‌العاده در دستگاه‌های هوآوی است که به کنترل چندین کار هم‌زمان در وسیله نقلیه‌تان از  طریق گوشی هوشمند یا ساعت هوشمندتان کمک می‌کند. این ویژگی کارها را به قدری راحت می‌کند که ممکن است چند بار کلید اصلی ماشین خود را نادیده بگیرید. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که Huawei Car Key در حال حاضر از یک میلیون کاربر فراتر رفته است و این اعداد به نظر کاهش سرعت ندارند.

از آنجایی که غول فناوری چینی در تلاش است تا برندهای خودرویی بیشتری را وارد بازار کند، هواوی همچنان تعداد معقولی از خودروسازان را در اختیار دارد. در حال حاضر، این ویژگی توسط برندهای خودرویی مانند  BYD، AITO، BMW، MG،Changan Auto  و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌شود. همه این خودروسازان با هم ترکیب شده‌اند تا بیش از 1 میلیون کاربر را به کلید خودرو هوآوی بیاورند.

ویژگی‌های کلید ماشین HUAWEI

هوآوی این ویژگی را همراه با انجمن خودروسازان چین ساخته است. این ویژگی همچنین از استانداردهای ICCE پیروی می‌کند.

با کلید خودرو هوآوی، می‌توانید قفل ماشین خود را تنها با یک ضربه روی گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند هواوی خود باز کنید. همچنین می‌توانید از کلید بلوتوث غیرحسگر خودرو استفاده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که خودروی خود را به گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند خود متصل کنید تا بدون دست زدن به چیزی، خودروی خود را کنترل کنید.

کاربرد اصلی این ویژگی کمک به شما در استفاده از گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند خود به عنوان کلید خودرو است. این فناوری به شما امکان می‌دهد از دستگاه های هوشمند هوآوی خود برای انجام تمام کارهایی که با کلید ماشین خود انجام می‌دهید، استفاده کنید، حتی اگر کلید اصلی را فراموش کرده باشید.

یکی از بهترین بخش‌های این فناوری این است که حتی زمانی که گوشی شما قفل است، با باتری کم یا باتری از کار افتاده، عمل می‌کند. همچنین برای کار کردن به اتصال شبکه شما متکی نیست. بنابراین، تلفن شما بدون توجه به شرایط یا مکان، به عنوان کلید ماشین شما کار می‌کند.

ویژگی کلید دیجیتال خودرو از رمزگذاری دیجیتال خود هوآوی برای محافظت از حریم خصوصی کاربران و وسایل نقلیه آنها استفاده می‌کند. این شرکت هنگام استفاده از این فناوری به کاربران اطمینان خاطر داده است. بنابراین، اگر وسیله نقلیه پشتیبانی شده و البته یک دستگاه هوشمند پشتیبانی شده از سازنده تلفن چینی دارید، به راحتی آن را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید