اخبار تکنولوژی

هواوی از Free Buds 4E 2024 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هواوی از نسل جدید ایربادز بی‌سیم FreeBuds 4E با نام FreeBuds 4E 2024 رونمایی کرد. این محصول بخش مهمی از مشخصات فنی نسل قبلی را حفظ کرده است مانند درایور دینامیک ۱۴/۳ میلی‌متری با فرکانس ۴۰ کیلوهرتز، فناوری حذف نویز ANC 2.0 و ۳ میکروفون تا صدای شفافی در تماس‌های صوتی ارائه دهد.

اما بهبود اصلی در عمر باتری است. FreeBuds 4E 2024 می‌تواند با کمک کیس، شارژدهی ۲۶ ساعته داشته باشد که نسبت به نسل قبلی برابر با ۴ ساعت افزایش یافته است در حالی که FreeBuds 4E 2022 شارژدهی ۲۲ ساعته داشت. این نشان می‌دهد هواوی بر روی بهینه‌سازی مصرف باتری تمرکز کرده تا کاربران بتوانند بدون نگرانی از باتری، از این ایربادز استفاده کنند.

ایربادز هواوی FreeBuds 4E 2024 حتی با روشن بودن قابلیت حذف نویز ANC (با همراهی کیس) شارژدهی ۱۷ ساعته را ارائه می‌دهد در حالی که نسل قبلی این محصول با روشن بودن ANC شارژدهی ۱۴ ساعته داشت.

ایربادزها با خاموش بودن ANC شارژدهی ۴ ساعته و با روشن بودن ANC شارژدهی ۲/۵ ساعته دارند. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل همچنان ۴۰ دقیقه برای ایربادز و ۶۰ دقیقه برای کیس است.

براساس گزارش، این محصول از بلوتوث ۵/۲، اتصال همزمان به دو دستگاه و دو رنگ سفید و نقره‌ای بهره می‌برد. استاندارد ضد آب IP64 دیده نمی‌شود و نسل قبلی سه رنگه بود. در مجموع بهبود عمر باتری اصلی‌ترین بهروزی این مدل به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید