اخبار تکنولوژی

هواوی واچ 4 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و ساختاری قوی‌تر از فولاد در راه است! اا

هواوی واچ 4 با قابلیت ماهواره‌ای و ساختاری قوی‌تر از فولاد در راه است!
نویسنده : عضو تحریریه۲۰ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

نزدیک به 2 سال از معرفی هواوی واچ 3  گذشته و به‌نظر می‌رسد که این شرکت درحال آماده‌شدن برای عرضه نسل بعدی ساعت هوشمند خود است. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده‌است، هواوی واچ 4 اولین ساعت هوشمندی است که به ارتباطات ماهواره‌ای مجهز می‌شود و همچنین در بخشی از بدنه این ساعت هوشمند از ماده زیرکن استفاده خواهد شد.

هواوی واچ 4 دارای یک ماده زیرکون منحصر به فرد در اطراف صفحه است که به دوام و مقاومت شناخته می‌شود؛ این ماده چهار برابر سخت‌تر از فولاد است و با گذشت زمان کهنه نمی‌شود و دارنده ساعت این اطمینان را دارد که ساعت زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. انتظار می‌رود هواوی از این ماده در نسخه پریمیوم واچ 4 استفاده کند و آن را به یک محصول گران قیمت در بازار تبدیل کند.

جدا از طراحی منحصر به فرد هواوی واچ 4 همچنین قرار است انقلابی در نحوه برقراری ارتباط ما ایجاد کند. این ساعت دارای قابلیت های ارتباطی ماهواره‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد بدون اتکا به شبکه تلفن همراه، پیامک ارسال کنند. شایان ذکر است که این یک پیشرفت قابل توجه است، زیرا هواوی واچ 4 را به اولین ساعت هوشمند در صنعت تبدیل می‌کند که این ویژگی را در خود جای داده است. بر اساس افشای اخیر، هواوی واچ 4 وهواوی واچ 4 پرو به ترتیب با کدهای ARC (Arch) و MDS (Medusa) گواهینامه WiFi را دریافت کردند.

در حالی که هوآوی هنوز تاریخ عرضه واچ 4 را تایید نکرده است، ما انتظار پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به مدل قبلی آن داریم.

گنجاندن قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای و استفاده از مواد زیرکون تنها دو نمونه از ویژگی‌های نوآورانه‌ای است که انتظار می‌رود هواوی با واچ 4 به بازار عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید