اخبار تکنولوژی

اطلاعات جدید Hero 12 Black فاش شد

اطلاعات Hero 12 Black فاش شد
نویسنده : آرین رحیمی۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

GoPro یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید اکشن کمرا و دوربین‌های ورزشی است که محصولات آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این شرکت آمریکایی با معرفی مدل‌های پیشرفته و کارآمد، توانسته رهبری بازار دوربین‌های اکشن را در اختیار بگیرد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر معرفی جدیدترین محصول پرچم‌دار گوپرو به نام Hero 12 Black منتشر شده است. انتظار می‌رود این محصول به زودی راهی بازار شود تا بتواند با Osmo Action 4 محصول شرکت DJI رقابت کند. اما بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد گوپرو در طراحی مدل جدید خود تغییرات اندکی را در نظر گرفته است.

به نقل از گزارشات، Hero 12 Black همان سنسور 1/1.9 اینچی موجود در نسل قبل را حفظ خواهد کرد. همچنین اندازه صفحه نمایش 2.27 اینچی و وزن 154 گرمی دستگاه تغییر نخواهد کرد. تنها بهبود قابل توجه، افزایش عمر باتری از طریق بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری عنوان شده است.

از لحاظ ظاهر فیزیکی نیز تنها تفاوت هیرو ۱۲ بلک با نسل قبلی، اضافه شدن سه‌پایه استاندارد و طراحی جدید با پوششی سخت و محکم است تا بتواند از دستگاه در برابر برخورد‌های سخت محافظت کند. در مجموع، طراحی کلی دستگاه تغییر چشمگیری نکرده و همچنان از ضدآب‌بودن تا عمق 10 متری برخوردار خواهد بود.

این خبر برای طرفداران گوپرو چندان خوشحال‌کننده نیست. زیرا انتظار می‌رفت Hero 12 Black ارتقاهای قابل توجهی را شاهد باشد. اما با توجه به جزئیات فاش شده، Hero 12 Black می‌تواند کوچک‌ترین به‌روزرسانی باشد که گوپرو تاکنون برای دوربین پرچم‌دار خود ارائه کرده است.

البته احتمال دارد ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی همچون سیستم HyperSmooth 6.0 برای بهبود ثبات تصویر اضافه شده باشد. اما به نظر می‌رسد گوپرو در مقایسه با رقیب اصلی خود شرکت دی‌جی‌آی، عقب افتاده و برنامه‌ای برای پیشی گرفتن از آن ندارد.

DJI با معرفی مدل Osmo Action 4 مجهز به سنسور بزرگ‌تر و قابلیت‌های جدید، توانسته فاصله خود را با گوپرو کاهش دهد و شاید حتی از آن پیشی بگیرد. این مسئله می‌تواند چالش بزرگی برای GoPro محسوب شود.

البته هنوز جزئیات کاملی از مشخصات و قابلیت‌های Hero 12 Black به صورت رسمی منتشر نشده و باید تا رونمایی آن منتظر ماند. اما به نظر می‌رسد گوپرو امسال تمرکز چندانی روی دوربین پرچم‌دار خود نداشته و تنها به به‌روزرسانی‌های جزئی اکتفا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید