اخبار تکنولوژی

هدفون ترووایرلس سونی WF-1000XM5 با قابلیت‌های جدید رونمایی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سونی از جدیدترین مدل ایرباد خود با نام WF-1000XM5 رونمایی کرد. این محصول بزرگترین پیشرفت سونی در زمینه حذف نویز محسوب می‌شود.

سونی برای این ایرباد از سه میکروفن استفاده کرده است. همچنین از تراشه جدید Processor V2 و چیپ حذف نویز فعال HDQN2e بهره می‌برد. این تراشه‌ها میکروفن‌ها را کنترل می‌کنند تا کیفیت بی‌نظیر حذف نویز فعال را برای سازگاری بهتر با محیط اطراف به کاربران ارائه دهند.

WF-1000XM5، از صدای Hi-Res بی‌سیم با کدک LDAC پشتیبانی می‌کند. همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی DSEE Extreme، کیفیت آهنگ‌های فشرده شده را ارتقا می‌دهد.

این ایرباد دارای فناوری 360 Reality Audio است که باعث ارتقای کیفیت صدا می‌شود. سونی وعده داده با بهره‌گیری از الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق، بالاترین کیفیت صدا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایرباد جدید WF-1000XM5 سونی نسبت به نسل قبلی 25 درصد کوچکتر و 20 درصد سبک‌تر شده است و بهتر در گوش جای می‌گیرد. کاربران به چهار سری با سایزهای متفاوت دسترسی دارند تا بهترین تناسب را داشته باشند.

ادعا شده این ایرباد تا 8 ساعت شارژدهی دارد و با سه دقیقه شارژ می‌توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد. کیس آن از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشش آب مقاوم است.

WF-1000XM5 از ماه آینده با قیمت 299 دلار در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید