اخبار تکنولوژی

تلگرام به قابلیت استوری مجهز می‌شود!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مدیرعامل تلگرام، پاول دورف، اعلام کرده است که قابلیت استوری در اوایل ماه آینده میلادی به اپلیکیشن تلگرام اضافه خواهد شد.
به گفته وی، کاربران تلگرام سال‌هاست که به دنبال این قابلیت می‌باشند و یکی از عمده درخواست‌های کاربران تلگرام مربوط به قابلیت‌های استوری می‌شود.

می‌توانید استوری‌های‌تان در تلگرام را تنها برای افراد خاص قابل دیدن کنید. این استوری‌ها می‌توانند برای همه کاربران، مخاطبان و یا افراد خاصی (دوستان نزدیک) قرار گیرند. استوری‌ها در باالی صفحه چت نمایش پیدا می‌کنند و می‌توانید آنها را در بخش مخاطبان مخفی کنید.

کاربران می‌توانند کپشن و لینک به استوری خود اضافه کنند. تگ کردن افراد در استوری نیز ممکن است .شما می توانید عکس و فیلم استوری کنید و امکان عکاسی و ثبت ویدئو هم‌زمان توسط دوربین‌ها وجود دارد.
یکی از ویژگی‌های استوری تلگرام انتخاب زمان نمایش آن است. شما میتوانید آن را بین 6 تا 48 ساعت نمایش دهید و پس از آن اتوماتیک پاک می‌شود. همچنین میتوانید برای همیشه در پروفایل‌تان قرار دهید.

استوری تلگرام در مراحل آخر تست و در ژوئیه منتشر میشود. دورف اعتقاد دارد استوری یک دوره جدید را برای تلگرام رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید