اخبار خودرو

جزئیات جدید از نوبت سوم طرح سامانه یکپارچه و جایگزینی خودرو اعلام شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می رسد تیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر ادامه مسیر حرکت قبلی تاکید دارد؛ زیرا اخیرا جزئیات بیشتری از مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو اعلام شده است.

این مرحله در ماه شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. همزمان با ثبت نام مرحله سوم، طرح جایگزین خودرو نیز برای افرادی که در مرحله دوم حضور داشتند اما خودرویی تعلق نگرفت برگزار خواهد شد.

لذا تنها کسانی می‌توانند در مرحله سوم شرکت کنند که در مرحله دوم حضور داشتند ولی خودرویی دریافت نکردند.

این گروه از افراد در مرحله دوم سامانه یکپارچه ناموفق بودند و نتوانستند خودرویی دریافت کنند. پس در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو، سایت ثبت نام برای آنها باز می شود تا از میان محصولات موجود چند اولویت را انتخاب کنند.

مدیران سامانه یکپارچه اعلام کردند این افراد حدود 3 درصد از کل شرکت کنندگان هستند. به همین دلیل مسئولان وزارت صمت معتقدند این مرحله نوبت سوم این طرح نیست بلکه طرح جایگزین شهریور نام دارد. هر چند مسئولان سامانه یکپارچه از برگزاری نوبت سوم این طرح در شهریور خبر دادند اما تاکنون خبر قطعی از برگزاری مرحله سوم منتشر نشده است.

باید منتظر ماند و دید که چه زمانی قرار است نوبت سوم طرح سامانه یکپارچه خودرو برگزار شود. اما تنها موردی که مشخص است، برگزاری طرح جایگزینی در شهریور ماه استو نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید