اخبار تکنولوژی

ورود برند ناتینگ به صنعت پوشاک!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت نوپای Nothing که به رهبری کارل پی می‌باشد، اخیرا وارد عرصه طراحی لباس شده است. این شرکت محصول جدید خود را با نام Nothing Apparel معرفی کرده که به عنوان یک یونیفرم برای طراحان و مهندسان توصیف شده است.

Nothing تاکنون با طراحی‌های جسورانه وارد بازارهای مختلف از جمله گوشی، ایربادز و لوازم جانبی شده است. این شرکت هدف بعدی خود را بازار پوشاک اعلام کرده اما نه به صورت عمومی بلکه مختص طراحان و مهندسان.

Nothing در رابطه با این لباس اعلام کرده که آن را با الهام از طراحی سخت‌افزاری خود و هویت بصری منحصربفردش طراحی کرده و این سبک را در قالب منسوجات ارائه داده است. این محصول با همکاری شرکت سوئدی Teenage Engineering طراحی شده است.

خط تولید جدید لباس‌های Nothing متأثر از سبک کلاسیک کارگران کارخانه‌های تولید محصولات فنی است. اولین محصولات این خط تولید در بازار خیابان دوور لندن به فروش خواهند رسید و تولیدات بیشتر بعداً در فروشگاه Nothing در سوهو لندن عرضه می‌شوند.

طرز تفکر کارل پی و برند جدید او Nothing جالب توجه است. آن‌ها با الهام از طراحی سخت‌افزاری خود، وارد حوزه‌های مختلف از جمله پوشاک شده‌اند. البته هنوز اطلاعاتی از قیمت این لباس‌ها منتشر نشده است. باید منتظر ماند تا دید چقدر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید