اخبار بازی

دستگاه بعدی Asus ROG Ally به زودی عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

معاون بخش رایانه‌های شخصی و گیمینگ Asus India اعلام کرد که این شرکت، در حال کار روی جانشین دستگاه ROG Ally است.

شرکت Asus اعلام کرد که برنامه‌هایی برای عرضه کنسول دستی جدید ROG Ally دارد. آرنولد سو، معاون بخش رایانه‌های شخصی و گیمینگ Asus، در گفتگو با Techlusive اذعان کرد که این شرکت، در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و عرضه نسل دوم ROG Ally در اواخر سال جاری است:

«ما به احتمال زیاد امسال یک کنسول بازی دستی نسل دوم را عرضه خواهیم کرد. ما همچنان ویژگی‌های ویندوزی آن را حفظ می‌کنیم، اما بیشتر روی بازی‌های آن تمرکز خواهیم کرد».

آرنولد سو همچنین در مورد موفقیت ROG Ally در بازار هند صحبت می‌کند و اذعان کرد که بین 70000 تا 80000 دستگاه از کنسول‌های دستی این شرکت در این کشور فروخته شده است. به گفته سو، عملکرد ROG Ally در بازار هند در مقایسه با کشورهایی که بازارهای رایانه‌های شخصی توسعه‌یافته‌تر هستند، دارای کاربران اولیه بیشتری است.

کنسول Asus ROG Ally در سال 2023 با قیمت 699 دلار عرضه شد. در مقایسه با سایر کنسول‌های دستی مانند Steam Deck، ROG Ally از مشخصات قدرتمندتری برخوردار است. این دستگاه توانایی اجرای ویندوز 11 را دارد، ویژگی که به آن اجازه می‌دهد از خدماتی مانند Game Pass، لانچرهای مختلف و سیستم‌های ضد تقلب پشتیبانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید