اخبار خودرو

مرحله سوم طرح فروش یکپارچه خودرو به زودی آغاز می‌شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اعلام مدیر روابط عمومی شورای رقابت، قرار است طی چند روز آینده اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه عرضه خودرو در مرحله سوم فروش یکپارچه منتشر شود.

وی تاکید کرد که هرگونه تغییر در روش عرضه خودرو منوط به تصمیم و تصویب شورای رقابت بوده و بدون مصوبه این شورا امکان تغییر در نحوه فروش خودرو وجود ندارد.

علاوه‌بر این، سامانه یکپارچه فروش خودرو همچنان فعال است و عرضه خودرو از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی قبلی، قرار بود مرحله سوم عرضه خودرو از اوایل هفته گذشته آغاز شود که پس از برگزاری جلساتی، احتمال دارد طی چند روز آینده اطلاعیه مربوط به این مرحله منتشر و اجرایی شود.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت در پاسخ به این سؤال که آیا خودروسازان این هفته در سامانه یکپارچه خودرو عرضه خواهند داشت، توضیح داد که این موضوع بستگی به ظرفیت خالی اعلام شده از سوی خودروسازان دارد.

ظرفیت خالی می‌تواند به دلیل عرضه محصول جدید یا افزایش تولید باشد. وی همچنین اعلام کرد که به اطلاع ایشان دو خودروساز در مرحله سوم فعلی حضور نخواهند داشت.

پس از اتمام مرحله سوم و تعیین تکلیف خودروهای مازاد، در مورد مرحله بعدی عرضه سایر خودروها تصمیم‌گیری خواهد شد. به طور کلی، عرضه خودرو همچنان از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌شود و هرگونه تغییری در این زمینه نیازمند مصوبه شورای رقابت است. مرحله سوم عرضه خودرو طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید