اخبار تکنولوژی

صفحه جدید تنظیمات به ویندوز 11 اضافه می‌شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت در حال کار روی یک صفحه جدید برای تنظیمات ویندوز ۱۱ است که از کارت‌های تعاملی استفاده می‌کند تا دسترسی به تنظیمات مختلف از جمله شخصی‌سازی، کنترل بلوتوث و غیره را آسان کند.

طبق گزارش آزمایش کنندگان نسخه بتا، این صفحه تنظیمات توصیه شده‌ای بر اساس الگوهای استفاده کاربران نمایش می‌دهد که به صورت میانبر به تنظیمات پرکاربرد دسترسی می‌دهد. قرار است این ویژگی جدید در ویندوز ۱۱ ارائه شود.

علاوه بر کارت‌های تعاملی، صفحه جدید تنظیمات ویندوز ۱۱ ظاهرا برخی سرویس‌های مایکروسافت را نیز تبلیغ می‌کند. بخش سمت راست تصویر که میزان فضای ابری OneDrive را نشان می‌دهد، شامل دو بخش دیگر برای نمایش وضعیت اشتراک در Microsoft 365 و Xbox نیز هست. قرار است ابتدا ۷ کارت در این صفحه قرار بگیرد و در ادامه کارت‌های بیشتری اضافه شود. مایکروسافت از ماه ژوئن شروع به آزمایش این ویژگی در ویندوز ۱۱ کرده است.

هم‌چنین ابزار پشتیبان‌گیری و به‌روزرسانی Dynamic Lighting برای بهبود تجربه روشنایی در ویندوز، از دیگر ویژگی‌های در دست توسعه هستند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت با ارائه این قابلیت‌ها، تلاش دارد تجربه کاربری در ویندوز را روان‌تر و شخصی‌سازی‌پذیرتر کند. البته هنوز مشخص نیست این ویژگی‌ها چه زمانی به صورت رسمی منتشر خواهند شد.

نظر شما در مورد این ویژگی‌های جدید ویندوز 11 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید