اخبار تکنولوژی

اپل بندهای هدست ویژن پرو را جدا می‌فروشد!

هدست ویژن پرو اپل
نویسنده : تحریریه۰۵ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

زمانی که تصاویر ابتدایی و ویدیوهای هدست ویژن پرو اپل منتشر شد، این محصول شامل یک بند بود که در کنار سر قرار می‌گیرد اما اکنون تصاویر جدیدی منتشر شده که از یک بند جدید برای نگه‌داری آن بالای سر نیز استفاده شده است. اما نکته جالب این است که طبق شنیده‌ها تنها یکی از بندها در جعبه قرار دارد و بند دیگر را باید به صورت جداگانه خریداری کرد.

هدست ویژن پرو جدیدترین محصول اپل است که هنگام رونمایی هم به دلیل امکانات خارق‌العاده و هم قیمت بالای آن بسیار سروصدا کرد و اکنون بار دیگر به دلیل نداشتن بند دوم با حواشی خاص خودش همراه شده است.

مشخصات هدست ویژن پرو اپل را در اینجا بخوانید

بند هدست ویژن پرو اپل

به نظر می‌رسد، اپل که پیش از این نیز سابقه فروش جداگانه لوازم جانبی محصولاتش را با قیمت بالایی دارد، این بار هم تصمیم گرفته بند هدست جدید خود را به صورت جدا به فروش برساند و شاید دیگر کمتر کسی را مثل سابق از این تصمیمات متعجب کند!

گفتنی است که هنوز اطلاعات دقیقی از وزن اپل هدست ویژن پرو در دسترس نیست و باید دید که آیا باتوجه به اندازه و وزن آن، امکان استفاده راحت بدون بند بالای سر وجود دارد یا خیر؟ اما به نظر می‌آید هنگام حرکت و برای ایجاد تعادل، کاربران ملزم به خرید بند دوم باشند.

بیشتر بخوانید: اپل با هدست ویژن پرو نشان داد که دوران اوج خود را به پایان رسانده است!

دیدگاهتان را بنویسید