اخبار تکنولوژی

تابلوها و تجهیزات دارای لوگوی توییتر در یک حراجی به فروش می‌رسند!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ایلان ماسک که اخیرا مشغول تغییرات گسترده در توییتر بوده، اکنون تنها چند هفته پس از تغییر نام تجاری این شرکت، تابلوها و برخی دارایی‌های دیگر توییتر را به حراج گذاشته است. در این حراجی آنلاین که «تغییر نام تجاری توییتر: حراج آنلاین یادگاری، آثار هنری و دارایی‌های اداری» نام دارد، در مجموع 584 قلم کالا شامل میزهای قهوه‌خوری، نقاشی‌ها و تابلوهای معروف پرنده توییتر به فروش می‌رسند.

از زمان خرید توییتر، ماسک سعی کرده با روش‌هایی نظیر تعدیل نیرو هزینه‌ها را کاهش دهد و حراج لوازم توییتر بخشی از این برنامه به نظر می‌رسد. در این مجموعه دو نقاشی رنگ روغن نیز وجود دارد؛ یکی مربوط به عکس سلفی مشهور الن دی‌جنرس در مراسم اسکار 2014 و دیگری نقاشی از باراک اوباما براساس تصویر پیروزی انتخاباتی‌اش در سال 2012؛ همچنین تجهیزات موسیقی نظیر گیتار، درام و آمپلی‌فایر نیز در این حراجی قابل خریداری هستند.

بنابر اعلام خانه حراج Heritage Global Partners، حداقل پیشنهاد برای هر یک از اقلام حراجی توییتر 25 دلار است. پیشنهادات از ۲۱ شهریور آغاز و دو روز بعد پایان می‌یابد.

ایلان ماسک پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر، به منظور کاهش هزینه‌ها اقدام به اخراج افراد زیادی کرده و نحوه تایید حساب‌ها را تغییر داده است. همچنین اوایل امسال، لوگوی توییتر از پرنده به X تغییر یافت تا ماسک برنامه‌های خود برای ایجاد یک برنامه «همه‌کاره» را آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید