اخبار خودرو

ایلان ماسک به طور رسمی از خودرو برقی Tesla Robotaxi رونمایی کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تسلا و طرفدارانش باید در حال حاضر از هیجان دیوانه شده باشند. چرا؟ ایلان ماسک رسما از خودروهای الکتریکی جدیدی در خط تولید تسلا رونمایی کرد.

در لیست خودروهای جدید تسلا، نام یک خودروی برقی مقرون به صرفه‌تر (که اغلب با نام تسلا 25000 دلاری شناخته می‌شود) و یک وسیله نقلیه کاملا مستقل که بدون فرمان یا پدال طراحی شده است، دیده می‌شود. روز گذشته، شخص ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا، در توئیتر حاضر شد و از برنامه‌های خود برای رونمایی از تسلا Robotaxi در تاریخ 18 مرداد (8 آگوست) خبر داد. انتظار می‌رود Robotaxi طراحی مشابه‌ای با Cybertruck داشته باشد.

این خودروی خودمختار با نظراتی که ایلان ماسک در زندگی‌نامه والتر ایزاکسون بیان کرد، مطابقت دارد؛ جایی که او به احتمال عرضه نسل جدید خوردوهای تسلا در سال 2024 اشاره کرده بود. این بیوگرافی حتی شامل «طراحی اولیه» Robotaxi بود که شباهت فاحش آن با Cybertruck را نشان می‌داد.

در حالی که هنوز جزئیات کمی از این خودروها در دسترس است، به احتمال زیاد علاقه‌مندان تسلا، مشتاقانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد Robotaxi و خودروی برقی مقرون به صرفه هستند. هشتم آگوست روز بزرگی برای تسلا خواهد بود و احتمالا نه تنها یک، بلکه دو محصول مهم را به خط تولید خودروهای الکتریکی خود اضافه خواهد کرد. ایلان ماسک معمولا عاشق ایجاد هیجان و هایپ میان کاربران است و این بار نیز این کار را تکرار کرده است. با توجه به اینکه برندهای دیگر نیز در تولید خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت هستند، این شرکت باید بیشتر از همیشه برای تسلط بر بازار تلاش کند. برای دیدن آینده این شرکت به شدت هیجان‌زده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید