اخبار تکنولوژی

مقایسه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک؛ کدام قدرتمندتر است؟

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک
نویسنده : سارا محمدی۰۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این روزها مبارزه سلبریتی هایی مانند جیک پاول، بلوفیس و غیره در رینگ بوکس بسیار رایج شده است. به نظر می رسد که مارک زاکربرگ و ایلان ماسک نیز همین روند را دنبال کنند و یک مسابقه بوکس را به رزومه خود اضافه نمایند. حتما در مورد کشتی کج دنیای تکنولوژی بین 2 غول فناوری دنیا یعنی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک شنیده اید، ماجرا از این قرار است که ایلان ماسک مارک زاکربرگ را به مبارزه فرا خوانده و مارک زاکربرگ هم این دعوت را بدون پاسخ نگذاشته و گفته آدرس را برای من بفرست! بنابراین هیچ بعید نیست که این دو در یک مبارزه روبروی هم قرار بگیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ایلان ماسک و مارک زاکربرگ را از لحاظ سن، قد، وزن و خالص دارایی آن ها مقایسه کنیم. با مگ تک همراه باشید.

ایلان ماسک در برابر مارک زاکربرگ

اگر بخواهیم پیش بینی کنیم پیروز رقابت بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ چه کسی است به خصوص که این رقابت قرار است فیزیکی باشد باید مشخصات فیزیکی آن ها را مقایسه کنیم:

مارک زاکربرگ مالک فیس بوک در حال حاضر 39 ساله و قدش 175 سانتی متر است، در حالی که 70 کیلوگرم وزن دارد. در همین حال، مالک تسلا 51 ساله، با قد 187 سانتی متر و وزن 90 کیلوگرم است.

طبق یک گزارش، مبارزه بین این دو به دلیل برتری واضح ایلان سیگنال سبز دریافت نکرده است.

از نظر وزن، مارک در UFC در دسته سبک وزن قرار می گیرد، در حالی که ایلان در دسته متوسط تا سنگین وزن قرار خواهد گرفت. با این تفاوت چشمگیر، بعید است که این دو با هم در رینگ دیده شوند.

دارایی خالص مارک زاکربرگ چقدر است؟

طبق گزارش های منتشر شده، دارایی خالص برآورده شده مارک 96 میلیارد دلار است. او یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین است و در بین 100 فرد ثروتمند جهان، جوان ترین محسوب می شود.

قسمت اعظم دارایی خالص او از سهامش در فیسبوک می آید. گزارش شده است که در حال حاضر 400 میلیون سهم از فیس بوک را در اختیار دارد.

شرکت او با نام Meta (متا)، به تازگی اینستاگرام را به تصاحب خود درآورده است و در نتیجه دارایی خالص او در مدت زمان کوتاهی رشد کرد.

دارایی خالص ایلان ماسک چقدر است؟

بر اساس گزارش ها، دارایی خالص ایلان ماسک 221 میلیارد دلار است. این متخصص حوزه تکنولوژی تاکنون توانسته است با شرکت های مختلف درآمد قابل توجهی را برای خود بدست آورد.

ایلان از زمانی که مالک تسلا بود تا وقتی که مدیر ارشد فناوری اسپیس ایکس شد، در طول سال ‌ها سرمایه‌ گذاری‌ های تجاری مختلفی را انجام داده است.

در سال 2022، او توییتر را خریداری کرد و چهره این رسانه اجتماعی را به طور کامل تغییر داد. در همین حال، شرکت تراشه های مغزی او با نام Neuralink با تایید آزمایش های انسانی توسط FDA، به پیشرفت بزرگی دست یافت.

با توجه به روند پیش رو، انتظار می رود که دارایی خالص ایلان هر روز افزایش یابد.

به نظر شما این رقایت صورت می گیرد یا یک نمایش برای مطرح شدن است؟ در صورت مقابله ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، شما دوست دارید در این رقابت چه کسی پیروز باشد؟

همچنین بخوانید: ایلان ماسک مبارزه با مارک زاکربرگ را کاملا جدی دانست

دیدگاهتان را بنویسید