اخبار تکنولوژی

ناتینگ اواخر فروردین ماه از دو محصول جدید رونمایی می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ناتینگ در آخرین روزهای فروردین ماه از دو هدفون بلوتوثی جدید با نام‌های Ear و Ear a رونمایی خواهد کرد.

طبق اعلام رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی X، روز 30 فروردین (18 آوریل) شاهد معرفی این دو محصول صوتی جدید خواهیم بود. گفته می‌شود Ear جانشین مدل Ear 2 است که در مارس 2023 راهی بازار شده بود.

ناتینگ در پست خود، ایرباد‌های جدید را «آخرین و جدیدترین محصولات در حوزه شنیداری» این شرکت توصیف کرده که منعکس کننده سه سال طراحی و نوآوری هستند. با وجود رویکرد ساده ناتینگ در نامگذاری محصولات خود با اعداد، به نظر می‌رسد این دو مدل نام‌های غیرعددی Ear و Ear a را یدک خواهند کشید. این شرکت همچنین قول داده در این محصولات «تجربه منحصربه‌فردی» را ارائه کند.

مدیران ناتینگ تاکید کرده‌اند که این شرکت همچنان به ساخت محصولات ممتاز برای مصرف‌کنندگانی که تجربه کاربری را بر قیمت ترجیح می‌دهند، ادامه خواهد داد.

شرکت ناتینگ، سازنده محصولات صوتی، آماده عرضه دو هدفون بلوتوثی جدید در ماه آینده است. یکی با نام ساده “Ear” که جانشین مدل Ear 2 خواهد بود و دیگری با نام Ear a که یک گزینه ارزان‌قیمت‌تر اما ظاهرا با طراحی زیبا و ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جذاب محسوب می‌شود. انتخاب نام Ear برای جانشین Ear 2 توسط ناتینگ تصمیمی غیرمنتظره بود، چرا که پیش‌بینی می‌شد این محصول با نام Ear 3 راهی بازار شود. با این حال، این شرکت ترجیح داده از نامی ساده‌تر برای ایرباد جدید پرچمدار خود استفاده کند.

ورود یک گزینه ارزان‌قیمت با نام Ear a نیز تداعی‌کننده موفقیت قبلی ناتینگ در عرضه محصول قدرتمند اما مقرون‌به‌صرفه Phone 2a است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از ویژگی‌ها و مشخصات دو ایرباد جدید ناتینگ در دسترس نیست. اما انتظار می‌رود در روزهای آینده و پیش از رونمایی رسمی در 30 فروردین، جزئیات بیشتری از آنها منتشر شود.

آخرین ایرباد بلوتوثی این شرکت یعنی Ear 2 که در مارس 2023 معرفی شد، دارای صدای شفاف، قابلیت حذف نویز فعال و کیس شارژر کوچک برای حمل آسان بود. از نظر سخت‌افزاری نیز از یک درایور سفارشی 11.6 میلی‌متری برای پخش صدای غنی بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید