اخبار تکنولوژی

اوپو از تبلت مقرون‌به‌صرفه Pad Neo رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اوپو تبلت اقتصادی جدیدی به نام پد نئو را معرفی کرد.

این تبلت که دارای نمایشگر 11.35 اینچی است و فقط برای بازار مالزی رونمایی شده است. پیش از این همین محصول تحت دو نام دیگر به بازارهای دیگر عرضه شده بود. چند ماه پیش با نام وان‌پلاس پد گو در هند و یک ماه بعد با نام اوپو پد ایر 2 در چین عرضه شد. بنابراین اوپو پد نئو در واقع همان محصول تحت سه نام مختلف در بازارهای متفاوت عرضه شده است.

اوپو دو مدل بدون سیم‌کارت و LTE از تبلت اقتصادی جدید خود به نام اوپو پد نئو را وارد بازار کرده است. مدل WiFi با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 256 دلاری عرضه شده است. مدل LTE حافظه 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی دارد و با قیمت 298 دلار به فروش می‌رسد.

اوپو پد نئو از نمایشگر 10.35 اینچی LCD با رزولوشن 2408 در 1720 پیکسل بهره می‌برد که رفرش ریت 90 هرتز و تاچ سمپل ریت 180 هرتز را ارائه می‌دهد. تجهیزات صوتی چهار بلندگو با تکنولوژی دالبی Atmos هستند. دوربین‌های جلو و عقب 8 مگاپیکسلی نیز قابلیت فیلمبرداری 1080p دارند.

تبلت اوپو پد نئو از تراشه مدیاتک هلیو G99 بهره می‌برد. باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی اوپو با نام SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. خبر خوب این است که درون جعبه یک شارژر و کابل مخصوص شارژ سریع نیز قرار دارد تا کاربران بتوانند آن را به سرعت شارژ کنند.

سیستم‌عامل این تبلت نیز ColorOS 13.2 است که رابط کاربری اوپو مبتنی بر اندروید 13 است تا تجربه‌ای ساده و جذاب را برای کاربر فراهم کند.

نظر شما در مورد تبلت جدید اوپو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید