اخبار تکنولوژی

TikTok شرایط انتشار ویدیوهای یک ساعته را بررسی می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شرکت ByteDance به دنبال توسعه شبکه اجتماعی TikTok، خواهان انتشار ویدیوهای طولانی مدت است.

همانطور که اکثر شما می‌دانید، TikTok یک پلتفرم برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه است. با این حال، این شبکه اجتماعی گسترش پیدا کرد و زمان ویدیوها را تا ده دقیقه افزایش داد. زمان ویدیوها در ابتدا از پانزده ثانیه به یک دقیقه و سپس به ده دقیقه رسید. مدتی پیش، صحبت‌هایی مبنی بر انتشار ویدیوهای سی دقیقه‌ای در TikTok شنیده می‌شد. آقای Matt Navarra، متخصص شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که TikTok شرایط انتشار ویدیوهای یک ساعته را هم بررسی می‌کند.

در حال حاضر، شما می‌توانید ویدیوهای نهایتا ده دقیقه‌ای را در TikTok آپلود کنید. آپدیت جدید این پلتفرم توسط گروه خاصی از کاربران اجتماعی، در دست بررسی قرار دارد. به نظر می‌رسد که این قابلیت به زودی در دسترس دیگر کاربران نیز قرار می‌گیرد. هدف کمپانی ByteDance این است تا محتوای ویدیوهای خود را گسترش دهد و به رقیب اصلی YouTube تبدیل شود. مشخص است که این دو پلتفرم همچنان خواهان رقابت با یکدیگر هستند.

پیش از این، YouTube که شبکه‌ای برای تولید ویدیوهای طولانی است، با راه‌اندازی برنامه Shorts فضایی برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه فراهم کرد. حالا، شرکت TikTok که عمدتا با ویدیوهای کوتاه به شهرت رسیده است، قصد دارد امکان انتشار محتوای طولانی را برای کاربران خود فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید