اخبار تکنولوژی

تغییرات ایلان ماسک در توییتر ادامه دارد

نویسنده : تحریریه۲۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ایلان ماسک در راستای درآمدزایی کاربران از توییتر، بار دیگر تغییرات جدیدی را اعمال کرده است که در شرایط درآمدزایی و حد نمایش توییت‌ها اعمال خواهد شد.

توییتر در طی هفته گذشته شروع به اشتراک‌گذاری بخشی از درآمد تبلیغات خود در ریپلای‌های توییت با کاربران و محتواسازانش کرد تا برای آن‌ها الهام‌بهش انتشار پست‌های بیشتری شود. این اتفاق در کنار رقابت تنگاتنگ توییتر با سایر شبکه‌های اجتماعی رخ داده است و می‌تواند اتفاق مثبتی در رقابت با رقبایی همچون تردز باشد.

در همین راستا و با وجود پرداخت قابل توجهی که توییتر انجام می‌دهد، برخی از محتواسازان هنوز با این سیاست جدید به طور کامل موافق نیستند و به طور مستقیم به الان ماسک که اکنون مدیرعامل توییتر است انتقاد کرده‌اند. پس از این انتقادات، ایلان ماسک گفته است که در حال بررسی مواردی از جمله حساب‌های مجاز برای کسب درآمد و محدودیت‌های روزانه است.

گفتنی است که توییتر تا این لحظه مبلغی حدود پنج میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا داده است و برخی از کاربران نیز گفته‌اند که درآمدهای چهار و حتی پنج رقمی از توییتر دریافت کرده‌اند.

با این حال، بر اساس یکی از سیاست‌های دیرینه توییتر، کاربرانی که حساب‌های حیوانات یا شخصیت‌های خیالی دارند، تنها در حالتی که به طور مستقیم با برند توییتر مرتبط باشند، برای درآمدزایی مجاز شناخته خواهند شد.
در این راستا نیز یکی از کاربران به این رویکرد اعتراض کرده و ایلان ماسک گفت که این سیاست را لغو خواهدکرد.

یکی از کاربران بسیار فعال توییتر نیز به تازگی مشکلی را مطرح کرده است؛ او در طی روزهای اخیر با محدودیت زیادی در مشاهده توییت ها مواجه شده که چون حساب او تیک آبی دارد و کاربر اشتراکی سرویس بلو است، اتفاق عجیبی به شمار می‌رود.

پس از این اتفاق، ایلان ماسک تصمیم برتغییر سیاست خود گرفت و اعلام کرد که محدودیت تعدادنمایش توییت‌ها برای کاربران اشتراکی را تا حدود ۵۰ درصد کاهش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید