اخبار تکنولوژی

واتس‌اپ روی قابلیتی کاربردی در بخش مخاطبان و گروه‌ها کار می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

واتس‌اپ دائما در حال آزمایش ویژگی‌های جدید است، اما همه این قابلیت‌ها به نسخه نهایی اپلیکیشن راه پیدا نمی‌کنند. یکی از جدیدترین امکاناتی که واتس‌اپ در حال آزمایش است، تب «مخاطبین محبوب» در بخش تنظیمات است.

با این قابلیت جدید، کاربران واتس‌اپ می‌توانند مخاطبین و گروه‌های موردعلاقه خود را به تب «مخاطبین محبوب» در تنظیمات اضافه، حذف و یا ترتیب آن‌ها را تغییر دهند. این ویژگی توسط WABetaInfo در یکی از جدیدترین نسخه‌های بتای واتس‌اپ برای اندروید کشف شده است.

ابزار «مخاطبین محبوب» درست بعد از بخش «حساب کاربری» در تنظیمات قرار می‌گیرد و هدف آن «ایجاد دسترسی آسان به افراد و گروه‌هایی است که برای شما در واتس‌اپ اهمیت بیشتری دارند.»

بعد از اینکه مخاطبین موردعلاقه خود را انتخاب و تب «مخاطبین محبوب» را پر کردید، این مخاطبین در تب تماس‌ها نیز برای دسترسی راحت‌تر نمایش داده می‌شوند. دیگر نیازی به جستجوی مخاطب خاص برای برقراری تماس نخواهد بود، چرا که تب «مخاطبین محبوب» تنها با یک ضربه در دسترس شما قرار دارد.

بدیهی است که اگر تعداد زیادی مخاطب دارید که می‌خواهید به لیست «مخاطبین محبوب» اضافه کنید، بهتر است آن‌ها را به گروه‌های جداگانه‌ای تقسیم کنید تا از لیست‌های بسیار بلند مخاطب اجتناب شود.

این قابلیت هنوز برای سیستم‌عامل iOS در دسترس نیست و زمان عرضه رسمی آن توسط واتس‌اپ مشخص نیست، اما اگر در طول آزمایش مشکلی پیش نیاید، احتمالا زمان زیادی برای انتشار آن طول نخواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید