اخبار تکنولوژی

واتس‌اپ برای اشتراک‌گذاری سریع‌تر عکس‌ها، میانبر جدیدی معرفی خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

واتس‌اپ به طور منظم ویژگی‌های جدیدی به کاربران خود ارائه می‌کند و اکنون در حال کار روی یک میانبر جدید برای اشتراک‌گذاری سریع‌تر عکس‌ها است.

به گفته WABetaInfo، یک منبع قابل اعتماد در خصوص به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ، پیام‌رسان شرکت متا قابلیتی را برای باز کردن سریع کتابخانه عکس‌ها، منتشر می‌کند. در حالی که به طور رسمی از این تغییرات رونمایی نشده است، آخرین نسخه برنامه iOS، یعنی نسخه 24.7.75، تایید می‌کند که این ویژگی اکنون برای همه کاربران این سیستم عامل در دسترس است. این میانبر چیزی است که کاربران واتس‌اپ برای مدت‌ها درخواست اضافه شدن آن را داشتند. کاربران به سادگی می‌توانند دکمه پیوست را در نوار چت فشار دهند و با انتخاب مستقیم کتابخانه عکس خود، بدون هیچ‌گونه مرحله اضافی، عکس خود را انتخاب کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

اگر هنوز این ویژگی را دریافت نکرده‌اید، به خاطر داشته باشید که این آپدیت ممکن است طی چند هفته آینده، به تدریج در برخی حساب‌ها عرضه شود، حتی اگر در لیست تغییرات رسمی آپدیت واتس‌اپ ذکر نشده باشد. همانطور که گفته شد، متا اخیرا ویژگی‌های جدید زیادی را برای واتس‌اپ معرفی کرده است، بنابراین نصب آخرین به‌روزرسانی‌ها، دسترسی شما به آخرین ویژگی‌های جدید را تضمین می‌کند و تجربه کاربری کلی شما را بهبود می‌بخشد.

در یک گزارش متفاوت، شنیدیم که واتس‌اپ در حال آماده کردن گزینه تصویر در تصویر برای ویدیوها است. این بدان معنی است که شما می‌توانید هنگام مرور چت‌های متعدد یا سایر بخش‌های برنامه، ویدیو تماشا کنید. علاوه بر این، این برنامه قرار است مجموعه‌ای از تغییرات کوچک را دریافت کند که همه با هدف بهبود تجربه کاربر عرضه خواهند شد.

به عنوان مثال، واتس‌اپ در حال آزمایش و طراحی مجدد صفحات تماس است تا کاربران راحت‌تر تماس‌های خود را قطع یا برقرار کنند. علاوه بر این، دکمه ساده «پسندیدن» برای واکنش به وضعیت (استوری)، ممکن است در به‌روزرسانی آینده این برنامه، معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید