اخبار تکنولوژی

واتس‌اپ روی ویژگی‌های بیشتری در نسخه‌های اندروید کار می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

واتس‌اپ مرتبا روی ویژگی‌های جدید کار می‌کند و به لطف رسانه WABetaInfo، می‌توانیم برخی از این ویژگی‌های منتشر نشده را ببینیم.

اکنون واتس‌اپ روی یک ویژگی خاص کار می‌کند. اگر در پست وضعیت کاربران واتس‌اپ نامی از شما برده شود که هنوز آن را ندیده‌اید، برنامه به شما این موضوع را اطلاع خواهد داد. این ویژگی در برنامه‌های چت اندرویدی بسیار محبوب است و در کدی که WABetaInfo توانسته بود پیدا کند، پنهان است. این ویژگی جدید هنوز برای بتا تسترها منتشر نشده است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به طور رسمی در دسترس کاربران عادی قرار بگیرد. این اطلاعات از کدهای نسخه 2.24.8.13 استخراج شد؛ کدهایی که نوید ویژگی‌های جذاب دیگری را نیر می‌دهند.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که این ویژگی قرار است چگونه کار کند. اگر فردی نام کاربری واتس‌اپ شما را در به‌روزرسانی وضعیتی که هنوز ندیده‌اید ذکر کند، احتمالا این ویژگی جدید فعال خواهد شد. همچنین این قابلیت می‌تواند در طول زمان بیشتر توسعه پیدا کند تا بتوانید اعلامیه‌های تگ شدن را به نسبت افراد، محدود کنید.

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از چیزهایی که ممکن است در برنامه ندیده باشید، مطلع شوید. یکی دیگر از ویژگی‌های مشابه‌ای که به شما در محدود کردن محتوای بازدید نشده، کمک می‌کند، نشانگر بصری تماس‌های از دست رفته مخاطبین است که این شرکت سال گذشته آن را معرفی کرد. با این حال، درست مانند تمام آپدیت‌های در دست توسعه، نمی‌توانیم بگوییم که این ویژگی چه زمانی رسمی خواهد شد. گوش به زنگ باشید!

دیدگاهتان را بنویسید