اخبار تکنولوژی

واتس‌اپ امکانات قالب بندی متن را افزایش داد

نویسنده : تحریریه۲۴ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

واتس‌اپ در نسخه بتا اندروید خود، گزینه‌های قالب‌بندی متن جدیدی را اضافه کرده است. این گزینه‌ها شامل بلوک‌های کد، بلوک‌های نقل‌قول و فهرست‌بندی می‌شوند.

براساس اعلام وب‌سایت WABetaInfo، کاربران در نسخه جدید بتای واتس‌اپ در اندروید می‌توانند از «>» برای برجسته‌کردن بخشی از پیام و از «-» یا «*» برای ایجاد لیست‌های مختلف استفاده کنند. گفتنی است برای ios ایت امکانات پیش‌تر عرضه شده بود. لیست کامل آپدیت جدید به شرح زیر است:

بلوک‌های کد برای برجسته‌کردن بخش خاصی از متن که شامل کدنویسی است، استفاده می‌شوند. برای ایجاد یک بلوک کد، کافی است متن مورد نظر خود را در میان دو علامت «`» قرار دهید.

بلوک‌های نقل‌قول برای پاسخ به بخش خاصی از پیام استفاده می‌شوند. برای ایجاد یک بلوک نقل‌قول، کافی است متن مورد نظر خود را در میان دو علامت «>» قرار دهید.

فهرست‌بندی برای مرتب‌کردن متن شما با استفاده از ستاره، خط تیره یا اعداد استفاده می‌شود. برای ایجاد یک فهرست، کافی است هر مورد از متن خود را با یک ستاره، خط تیره یا عدد شروع کنید.

این گزینه‌های جدید به کاربران کمک می‌کنند تا پیام‌های خود را واضح‌تر و خواناتر ارسال کنند. همچنین، برای برنامه‌نویسان که نیاز به ارسال کد به دیگران دارند، بسیار مفید هستند.

آپدیت واتسپ اندروید

دیدگاهتان را بنویسید