اخبار تکنولوژی

زمان عرضه وان پلاس اوپن؛ اولین گوشی تاشو غول فناوری چینی

زمان عرضه وان پلاس اوپن
نویسنده : سارا محمدی۲۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گرچه بازار گوشی های تاشو تا حد زیادی در اختیار سامسونگ است اما به نظر میرسد این روند در حال تغییر است زیرا تولیدکنندگان دیگری نیز در حال عرضه گوشی های هوشمند تاشو هستند یکی از تازه واردان به دنیای گوشی های تاشو گوشی چینی وان پلاس اوپن (OnePlus Open) است. اولین گوشی تاشو وان پلاس به عنوان رقیب مستقیم گلکسی زد فولد 4 و جانشین آن، گلکسی زد فولد 5 به زودی وارد بازار می شود. در ادامه آخرین اطلاعات در مورد تاریخ عرضه گوشی وان پلاس اوپن و مشخصات آن می دانیم آورده شده است.

زمان دقیق عرضه گوشی وان پلاس اوپن اعلام شد

بلاخره زمان دقیق و نهایی عرضه گوشی وان پلاس اوپن اعلام شد. تاریخ معرفی رسمی جهانی گوشی OPPO Find N3 که از نظر فنی همان گوشی OnePlus Open (اولین گوشی تاشو OnePlus) است اعلام شد و قرار است در روز پنجشنبه 19 اکتبر 2023 (27 مهر 1402) رونمایی شود.

پیش از این، OPPO و OnePlus فاش کرده بودند که OnePlus Open و OPPO Find N3 اساساً یک تلفن هستند اما با نام‌ های بازاریابی متفاوت برای مناطق مختلف عرضه می‌شوند.

مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس اوپن

شایعه شده است که این گوشی دارای بالاترین تراکم پیکسلی در میان تمام گوشی های تاشوی موجود در بازار است، که به معنای صفحه نمایش شفاف و واضح، حتی در حالت تا شدن است. در مورد تراشه، اسنپدراگون 8 نسل 2 با 16 گیگ رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را انتظار داریم. همچنین شایعه شده است این گوشی با یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عرضه شود.

  • طبق شنیده ها اولین گوشی تاشو OnePlus احتمالا دارای صفحه نمایش اصلی 7.8 اینچی و صفحه نمایش پوششی 6.3 اینچ می باشد. وضوح 2K و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.
  • وان پلاس اوپن از دوربین مشابه با گوشی‌ های Oppo Find N2/N3 و Find X6 استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی در پشت، و یک دوربین سلفی خارجی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی داخلی 32 مگاپیکسلی.
  • OnePlus Open احتمالا بالاترین تراکم پیکسلی را در بین سایر گوشی های تاشو دارد حتی بیشتر از زد فولد 5.
  • OnePlus Open احتمالاً از نسخه سفارشی OxygenOS، سیستم عامل مبتنی بر اندروید که توسط OnePlus توسعه یافته است، استفاده خواهد کرد و به احتمال زیاد دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.
  • باتری OnePlus Open باید حدود 4800 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد و شارژ سیمی آن 67 وات باشد.
  • وان پلاس اوپن در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می شود.
  • فضای حافظه OnePlus Open احتمالا 256 گیگابایتی باشد.

قیمت گوشی وان پلاس اوپن

گوشی های تاشو از گران‌ ترین قطعات استفاده می کنند بنابراین دارای قیمت بالاتری هستند. گرچه قیمت دقیق گوشی وان پلاس تاشو تا قبل از عرضه مشخص نمی شود اما انتظار داریم که قیمت آن رقابتی تر از Z Fold باشد. می توان به صورت تقریبی قیمت گوشی وان پلاس اوپن را 1500 دلار تخمین زد یعنی چیزی حدود 75 میلیون تومان.

طراحی گوشی OnePlus Open

OnePlus یکی از زیرمجموعه های Oppo است بنابراین می توان انتظار داشت شباهت زیادی به Oppo Find N2 یا جانشین آن Oppo Find N3 داشته باشد اما به اندازه Find N2 جمع و جور نخواهد بود.

همچنین بخوانید: تاریخ عرضه گوشی وان پلاس 12

دیدگاهتان را بنویسید